کنفرانس های ایران

یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

پوستر یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

شرکت پخش تراکت ماندگار : یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ توسط انجمن مدیریت راهبردی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک مراجعه فرمایید.

  سومین کنفرانس بین المللی سالانه زمین شناسی و علوم زمین

معرفی کنفرانس:
اهمیت و ضرورت توجه به دانش ارزشمند مدیریت استراتژیک در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.

  ششمین کنگره منطقه ای دانشجویان علوم پزشکی ایلام

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف در طی سال های مختلف برگزار گردیده است. انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال های گذشته این رویداد، یازدهمین دوره این رویداد را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار نماید.

  نخستین کنفرانس ملی روانشناسی فرهنگی، خانواده و آسیب های اجتماعی

در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک برای یازدهمین دوره، برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.

  دومین همایش بهاره چشم پزشکی

محورهای کنفرانس
رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک

تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک
حاکمیت شرکتی Corporate Governance) ) : مسائل و روابط بین مدیران سازمان
ملاحظات اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی

  اولین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و سلامت روانی-اجتماعی

انواع استراتژیهای رقابتی کسب وکار
رویکردهای ارزیابی ریسک
شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه
ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران
رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)
مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیت های رقابتی بین المللی
رویکردهای فرموله بندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)
تحلیل SWOT  و پی ریزی استراتژی کسب وکار (Business strategy)
مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت پخش تراکت
انواع استراتژی های تعاونی (Cooperative strategy)
رویکردها و تکنیک های تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)
ساختارهای سازمانی پیشرفته
جهانی سازی و تجارت الکترونیک و چالش های مدیریت استراتژیک

  سومین همایش ملی معماری و شهر پایدار

رهبری و مدیریت استراتژیک
سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک
مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیاده سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات
رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک
رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک
ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک
انواع کنترل در مدیریت استراتژیک
طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک
ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری
رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی
ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب وکارهای کوچک و کارآفرینی
استراتژی سازمانهای غیرانتفاعی (Non-profit)
نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست پخش تراکت
مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی
مدیریت استراتژیک سرمایه های عمومی (Public Funds)
رابطۀ استراتژی و بودجه ریزی عمومی
ائتلاف های استراتژیک
استراتژی های شبکه ای

  همایش کشوری آموزش مطالعات اجتماعی دانش آموز محتوا

اهداف کنفرانس:

مشارکت و تعامل دانشگاه‌ها، سازمانها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مراکز و نهادها، مراجع قانو‌ن‌گذاری، انجمنها و تشکلهای حوزه مدیریت استراتژیک

  اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک

تبیین جایگاه مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیم­ سازی مدیران کشور

تبیین تأثیر مدیریت استراتژیک بر روند توسعۀ پایدار سیاسی و اقتصادی پخش تراکت چسبان

  دومین همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی و دومین فستیوال دانشجویی علوم اعصاب

مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصین و مدیران حوزه مدیریت استراتژیک

انتخاب، معرفی و تقدیر از مهم ترین دستاوردهای مدیریت استراتژیک کشور

  سومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات بی سیم

فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، استراتژیست ها و فعالان کسب وکارها

نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

روغن خراطین را چقدر میشناسید ؟ آشنایی با روغن آرگان
( 10 سال تجربه ) " مشاوره / سفارش "0936-810-5297