رزومه برخی از مشتریان پخش تراکت
نمونه کار پخش تراکت

امروز (شنبه) ۱۴ / تیر / ۱۴۰۴

پخش تراکت مویرگی


این نوع پخش، روشى انحصارى مجموعه ماندگار که با تعداد تیراژ بالا تراکت و پوستر (با صلاحدید کارشناس و کارفرما) همراه میباشد در این پخش بازار هدف ، منطقه پخش ، افراد با سنین مشخص با توجه به صنف موردنظر مارک میشوند.

همانطور که میدانیم، ماشین در زندگی انسان ها در رفت و آمد شهری نقش بسزایی دارد از این رو میتوان پخش تراکت ماشینی را نوعی تبلیغ سریع دانست که هم نوعی برندینگ و هم نوعی اسـتقبال مشتری به شمار میرود در پخش تراکت ماشینی گستردگی منطقه تحت پوشش و جذابیت تراکت میتواندمهم‌ترین المان های این روش تبلیغات باشد

پخش تراکت در این بخش افراد پخش کننده نیاز به تجربه و روابط عمومی بالا دارند در پخش تراکت مویرگی منطقه تحت پوشش بسیار گسترده انتخاب میشود و هدف در کنار تراکت , مشاوره تبلیغاتی , تبلیغات , پخش اوراق تبلیغاتی , پخش چسبان در تهران تراکتـقبال مشتری ، برندینگ میباشد که در طرح های تئوری کارفرما میتواند با کارشناس مجموعه همکاری کرده و این نقاط را با جزییات مشخص کنند.

مخاطب خود را مشخص کنید

اثربخشی بازاریابی تراکت بستگی به این دارد که چقدر مخاطب مورد نظر خود را هدف قرار می دهید. این می‌تواند مشکل باشد زیرا تراکت می‌توانند به سمت مخاطبان عمومی گسترده هدایت شوند یا می‌توانند گروه‌ها یا زیر گروه‌های خاصی از افرادی را که ممکن اسـت به کسب‌وکار شما علاقه‌مند باشند، هدف قرار دهند.

برای اینکه ایده روشنی در مورد اینکه تراکت شما باید چه کسی را مخاطب قرار دهد، با فکر کردن در مورد آنچه می خواهید تراکت انجام دهد شروع کنید. آیا این یک نمای کلی از کسب و کار شما اسـت یا می خواهید روی یک محصول یا تبلیغ خاص تمرکز کنید؟ آیا به دنبال تولید سرنخ و فروش هستید یا بیشتر یک قطعه آموزشی برای آگاه کردن مردم از برند شماسـت؟ آیا جایی در میانه اسـت که می خواهید مردم را آموزش دهید و همچنین آنها را برای برداشتن گام بعدی در چرخه فروش تشویق کنید؟

پخش تراکت مویرگی : بعد، دو گروه مختلف را شناسایی کنید. کسانی که معمولاً به اطلاعات مربوط به کسب و کار شما علاقه مند هستند، و کسانی که می خواهید علاقه بیشتری از آنها ایجاد کنید. چنین گروه هایی ممکن اسـت شامل موارد زیر باشد:

  • چشم انداز
  • مشتریان فعلی
  • شرکا یا سرمایه گذاران اسـتراتژیک بالقوه
  • کارمندان بالقوه
  • شرکا و حامیان بالقوه جامعه

هر گروه به یک تراکت متفاوت نیاز دارد که به علایق خاص آنها در تجارت شما می پردازد. با این حال، هر تراکت باید یک عامل مشترک داشته باشد – یک فراخوان قوی برای اقدام. حتی اگر تراکت اساساً آموزشی باشد، باز هم از مردم می خواهید که پس از خواندن آن اقدام کنند.

با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها بگویید که چه اقدامی انجام دهند: “از وب سایت ما دیدن کنید”، “برای صحبت با یکی از نمایندگان خدمات ما تماس بگیرید”، و غیره – و همیشه اطلاعات تماس خود را ارائه دهید.

تراکت  محتوای بازاریابی

وقتی صحبت از مواد بازاریابی چاپی می شود، طراحی توجه خواننده را به خود جلب می کند، اما محتوا به آنها انگیزه می دهد تا اقدام کنند. با این حال، محتوا باید با هدف تراکت مطابقت داشته باشد.

اگر این یک تراکت شرکتی اسـت، باید اطلاعات سطح بالایی مانند بیانیه ماموریت خود، پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)، مدت زمانی که در کسب و کار بوده‌اید و آنچه شما را از رقبا متمایز می‌کند، درج کنید. اگر این یک تراکت محصول اسـت، می خواهید جزئیات بیشتری در مورد ویژگی ها و مزایای محصول ارائه دهید.

نکات اساسی برای ایجاد محتوای بازاریابی تراکت موثر عبارتند از:

پخش تراکت مویرگی : کوتاه و مشخص باشید. شما فضای محدودی برای ارائه اطلاعات دارید، بنابراین سعی نکنید همه چیز را در یک تراکت پوشش دهید. تنها اسـتثنا یک تراکت شرکتی اسـت که معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش می دهد. با تراکت محصول/خدمات، اطلاعات را حداکثر به سه موضوع محدود کنید.
برای مخاطب هدف خود بنویسید.

سعی کنید تصور کنید که یکی از مشتریان معمولی یا مشتریان بالقوه شما چگونه اسـت و برای آن شخص بنویسید. مشتریان شما چه کسانی هستند؟ کجا ساکن هستند؟ چه نوع سبک زندگی دارند؟ چرا آنها علاقه مند به انجام تجارت با شرکت شما هستند؟

مثل یک مشتری فکر کنید. در تشریح ویژگی های محصول خود با تمام جزئیات گرفتار نشوید. در عوض، روی مزایا تمرکز کنید – اینکه چگونه محصول شما مشکلی را برای مشتری حل می‌کند یا زندگی او را بهتر می‌کند. به یک سوالی که هر مشتری به آن فکر می کند پاسخ دهید: چه سودی برای من دارد فراخوان خود را برای اقدام فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که مردم به آن عمل نمی کنند مگر اینکه بفهمند چه سودی برایشان خواهد داشت.

طراحی تراکت بازاریابی موثر

یکی از اهداف مهم این اسـت که تراکت خود را چنان جالب و مفید کنید که مردم بخواهند آن را نگه دارند. اینجاسـت که طراحی خلاقانه نقش کلیدی ایفا می کند و این با اسـتفاده شما از رنگ شروع می شود. رنگ های تند خوب هستند – اگر با تصویر برند شما کار کنند. رنگ های مختلف احساسات متفاوتی را برمی انگیزد. مطمئن شوید که ترکیب رنگ های شما با احساسی که می خواهید مشتریان در مورد برند شما داشته باشند، هماهنگ باشد.

پخش تراکت مویرگی : ویژگی های تعاملی تراکت را جذاب تر می کند. اسـتفاده از فلپ ها، تاشوها و سایر ویژگی هایی را که خواننده را به طور فعال درگیر می کند، در نظر بگیرید. یک کد QR (پاسخ سریع) اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند در صورت تمایل از گوشی های هوشمند خود برای دسترسی سریع به جزئیات بیشتر اسـتفاده کنند. اسـتفاده از بافت راه خوب دیگری برای درگیر کردن خوانندگان با تراکت اسـت.

همیشه این اصول اولیه طراحی بازاریابی تراکت را دنبال کنید:

  • یک تیتر قوی و قانع کننده داشته باشید. مردم را وادار به ادامه خواندن کنید.
  • از کاغذ با کیفیت بالا اسـتفاده کنید. یک تراکت کسب و کار شما را به همه کسانی که آن را می بینند نشان می دهد. اسـتفاده از کاغذ بی کیفیت پیام اشتباهی را ارسال می کند.
  • با فونت های خود سازگار باشید. یکی برای سرفصل، یکی برای سرفصل های فرعی و یکی برای کپی متن. ترکیب بیش از حد فونت باعث می شود به نظر برسد که نمی توانید تصمیم بگیرید که از کدام یک اسـتفاده کنید.
  • از تصاویر مناسب اسـتفاده کنید. از عکس ها و تصاویر گرافیکی اسـتفاده کنید که مستقیماً به موضوع اصلی تراکت شما مربوط می شود. در صورت امکان از اسـتفاده از تصاویر عمومی خودداری کنید.
  • پاسخگویی را برای خوانندگان آسان کنید. مطمئن شوید که تلفن، ایمیل و وب سایت شما به راحتی در تراکت قابل مشاهده اسـت. اگر حساب های رسانه های اجتماعی دارید، آنها را نیز درج کنید.
  • مهمتر از همه، از رقبای خود تقلید نکنید. ایده با یک تراکت این اسـت که کسب و کار خود را از سایرین در بازار جدا کنید. اگر یک رقیب عالی داشته باشد.

منبع : شرکت تبلیغاتی ماندگار


Rate this post

نظرات - Comments

کترینگ گلپایگان گفت:

۱۰۲***۰۹۱۲-۹

در ساعت ۲۲:۴۸

در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۲


توی پخش تراکت و طرح های تبلیغاتی شماره یک این بازار هستید بی قید و شرط به عنوان کسی که از قدیم توی بازار هستم و خب خیلی از قدر های بازار و میشناسم خیلی از قدیمی ها با شما کار کردن و شما رو میشناسن تجربه خودم از شما چیزی جز اینکه بازار و خوب میشناسید و با توجه به نبض بازار راهنمایی میکنید نیست کم هستند افرادی مثل آقای تهرانی عزیز انشالله وقت بشود بار دیگر ایشان را ملاقات کنیم بسیار استفاده کردیم

نظرات - Comments

ابراهیمی گفت:

۴۱۵***۰۹۱۲-۵

در ساعت ۱۹:۵۲

در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷


سلام روز بخیر - من هفته پیش با شما تماس گرفتم و در زمینه مراحل به ترتیب اینکه چکاری انجام بدم راهنمایی کردید خداشکر نتایج خیلی به مجموعه امید داد

نظرات - Comments

یعقوبی گفت:

۲۷۸***۰۹۳۶-۸

در ساعت ۱۲:۰۹

در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵


من مشتری قدیم شما هستم و‌ همچنان با همون روش قدیمی که به من دادین دومین شعبه ام هم زدم تماس گرفتم آقای تهرانی جلسه بودن یادمه روزای اول چقدر استرس داشتم که کارمو استارت زده بودم ولی الان به لطف شما دارم شعبه بعدیم و افتتاح میکنم انشالله خدمت برسم یکم خلوت تر شم برای عرض تشکر

نظرات - Comments

تجارت آسیا گفت:

۷۵۷***۰۹۱۲-۶

در ساعت ۲۳:۱۲

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹


از شروع کارمون با شرکت های تبلیغاتی مختلفی جلسه‌داشتیم و همکاری میکردیم اما بازدهی که از شما به مرور گرفتیم فوق العاده بود با اینکه خیلی عجله داشتیم اما برای ما شفاف کردید طرح موردنظر تون و پیاده سازی اونو که بعد از این مدت تازه متوجه حرفتون شدم واقعا تیم حرفه ای هستید خسته نباشید جانانه میگم که تو این وضع اقتصادی بسیار منصف کار میکنید

نظرات - Comments

گالری آرترین گفت:

۶۷۰***۰۹۰۳-۱

در ساعت ۹:۴۶

در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۸


ما حدود یک ماه پیش با مشورت شما تغییراتی در اصول تبلیغاتی خودمون داشتیم که به طرز عجیبی باعث رشد فروشمون شد شاید به نکته هایی توجه نمیکردیم که شما توجه میکردیدممنون از کمک شایانی که به ما کردید زوجی هستیم که بسیار با تلاش به اینجا و طرح شما برای گسترش کارمون پازل تبلیغاتی مارو کامل کرد

نظرات - Comments

مریم امامی گفت:

۹۱۱***۰۹۱۷-۲

در ساعت ۱۸:۱۹

در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴


چی بگم از این همه مشرف بودن به کارتون البته این همه مشتری و رزروی دلیل مشخصی داره که واقعا انگار بازار ایران تو دستتونه از دید مشتری و کاسب به همه چی نگاه میکنید و طرح میدید و اجراش میکنید بنده که خیلی راضی بودم

نظرات - Comments

رضایی گفت:

۵۹۲***۰۹۱۹-۵

در ساعت ۶:۰۶

در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰


طرح های پیشنهادیتون واقعا معجزه بود با اینکه خیلی اذیتتون کردم واقعا از صفر تا صد کنارم بودید و کمکم کردید نمیدونم چجوری تشکر کنم ازتون گفتم خواستم با این پیام تشکر ویژه ای ازتون داشته باشم

نظرات - Comments

شایان گفت:

۱۰۱***۰۹۱۲-۹

در ساعت ۱۷:۲۷

در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۰


بهترین تیم تبلیغاتی هستید که تا حالا تجربه کار باهاشون داشتم به دور از هیاهو و با صبوری کاملا کارو پیش میبرید همه دنبال نتیجه مقطعی هستن اما شما کاملا آروم آروم به ثبات میرسونید آفرین داره

نظرات - Comments

نیلوفر ستوده گفت:

۷۲۲***۰۹۱۱-۲

در ساعت ۱۰:۴۱

در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۷


سلام خسته نباشید نیروی خانمی که فرستاده بودید خیلی با ادب بودن و کاربلد چون خیلی اصرار داشتم در این مورد که عرض کرده بودم خدمتتون فقط کاش تعداد نیروهاتون و زیادتر کنید

نظرات - Comments

آموزشگاه موسیقی نسیم گفت:

۰۹۸***۰۹۱۲-۸

در ساعت ۲۳:۳۴

در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۴


جناب تهرانی واقعا راهنمایی های شما و طرح های شما امیدی دوباره به من برای ادامه دادن داد خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبتی که به من داشتید بتونم در اولین فرصت جبران کنم

نظرات - Comments

جمال زاده گفت:

۳۰۳***۰۹۱۲-۳

در ساعت ۱۲:۱۲

در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰


سلام و خداقوت ما نمایشگاهی در تهران غرفه گرفته بودیم که اکثرا سمپلر ها از خودتون بود و ایده های نمایشگاهی از شما بود میخواستم جویا بشم به چه صورت میتوانیم برای هفته آتی جلسه ای داشته باشیم ؟ بنده کیش هستم

نظرات - Comments

کلینیک زیبایی صبا گفت:

۶۰۸***۰۹۳۶-۷

در ساعت ۱۵:۲۹

در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۴


سلام شما کار پرسنال برندینگ هم میکنید ؟

نظرات - Comments

مرشدی زاده گفت:

۳۷۲***۰۹۱۹-۵

در ساعت ۱۹:۵۴

در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۰۹


جزو معدود شرکت هایی در ایران هستید که به دور از تبلیغات و شو اضافه در همه این سالها روی کار خودتون تمرکز کردید و‌این همه مشتری که در صف انتظار شما هستند گواه همین موضوعه خداقوت

نظرات - Comments

گروه یونیک گفت:

۱۹۴***۰۹۱۲-۳

در ساعت ۱۶:۱۴

در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۶


بشدت نیروهای حرفه ای و کاربلدی دارن من چندین بار با شما ارتباط کاری داشتم بسیار عالیه که اینقدر در استخدام نیرو وسواس گونه عمل میکنید برای سمپل دو تا از همایش ها مزاحم شده بودیم و دلسوزانه تبلیغ کار ما رو میکردن

نظرات - Comments

تقی زاده گفت:

۵۹۵***۰۹۱۲-۴

در ساعت ۲۱:۰۲

در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۸


سلام شما سمنان هم بازاریابی و پرزنت انجام میدید ؟ برای کارخانه بلور سازی

نظرات - Comments

صالحی گفت:

۸۹۱***۰۹۳۵-۶

در ساعت ۱۹:۴۶

در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۶


سلام بچه هایی که فرستاده بودید اومدن چک کردم عالی بود خسته نباشید میگم بهشون

نظرات - Comments

فروشگاه رز گفت:

۲۹۵***۰۹۱۲-۷

در ساعت ۱۲:۲۶

در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۰


بين اين همه پيام شايد پيام من به چشم نياد اما اينكه حتى توجه به منى كه حتى يک آنلاین شاپ کوچک دارم و این همه ساپورت میشم از طرف شما خیلی به من حس خوبی میده امیدوارم بتونم لطف شما رو جبران کنم

نظرات - Comments

حسن رحمانی گفت:

۱۱۱***۰۹۰۲-۲

در ساعت ۱۸:۱۴

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۸


من تمام بلاگرا مطرح و‌شرکتارو زیر رو‌کردم تا یکی از دوستانم شما رو معرفی کرد بهم گفت همه از همه جا نا امید میشن میان سمت شما ما ام که فعلا داریم میام سمت شما کمک کنید

نظرات - Comments

بازرگانی اورانوس گفت:

۱۴۶***۰۹۳۸-۶

در ساعت ۱۳:۵۸

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳


ممنون بابت پیشنهادی که در خصوص روش تبلیغاتی ما داشتید اولش استرس داشتم اما وقتی خودتون محبت کردید با تیم ما هم هماهنگ شدید جهت بازرسی و ایده پردازی و .... خیالم خیلی آسوده شد و البته نا گفته نماند که بسیار ازز نتیجه راضی هستم و خواستم مجدد در باب نظر از جناب محمدی و جناب تهرانی تشکر کنم - ممنون

نظرات - Comments

گودرزی گفت:

۸۰۴***۰۹۱۲-۹

در ساعت ۵:۳۳

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۸


سلام به آقای تهرانی بزرگوار خسته نباشید میگم به شما و تیم بزرگ ماندگار با وجود شما بازار ماهم رونق گرفته و بعد از مدتی تبلیغ پایدار به ثبات فروش رسیده ایم

نظرات - Comments

دانیال گفت:

۰۷۸***۰۹۳۵-۷

در ساعت ۲۳:۴۹

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۲


سلام وقتتون بخیر قیمت طرح های پیشنهادیتون و با پخش تراکت میخواستم بدونم ؟

نظرات - Comments

تولیدی هخامنش گفت:

۷۴۷***۰۹۱۴-۴

در ساعت ۸:۳۶

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۷


بسیار مشاوره عالی دادن من از سال ۱۴۰۰ که با شما همکاری داشتم بعد از یک افولی که مجموعه داشت با مشورت با شما و راهنمایی های شما دوباره اوج گرفتیم

نظرات - Comments

میرزایی گفت:

۶۳۹***۰۹۱۹-۵

در ساعت ۲۰:۴۱

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۳


طرح های آنالیزی آقای تهرانی برای پیشبرد هدف هایی که داشتیم بسیار مثمر ثمر بود به امید موفقیت روز افزون شما

نظرات - Comments

موحدی گفت:

۸۴۳***۰۹۱۲-۰

در ساعت ۵:۲۵

در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶


مغازه ای در شهر مسقط داشتم که هرکاری کردیم اون چیزی که انتظارشو‌ داشتم بازدهی نداشت تا که اومدن ایران و با مشاوره مفصلی که با آقای تهرانی داشتم ماحصلش این شد که یکی از پاتوق های این شهر مغازه منه به آقای تهرانی بگید بیان اینجا پذیراشون باشیم