پخش تراکت مویرگی
پخش تراکت مویرگی | جهت مشاوره تخصصی مو خود به واتساپ پیام دهید، لطفا میزان اهمیت پخش تراکت مویرگی را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با پخش تراکت مویرگی را برای شما فراهم کنیم.این نوع پخش، روشى انحصارى مجموعه ماندگار که با تعداد تیراژ بالا تراکت و پوستر (با صلاحدید کارشناس و کارفرما) همراه میباشد در این پخش بازار هدف ، منطقه پخش ، افراد با سنین مشخص با توجه به صنف موردنظر مارک میشوند.
همانطور که میدانیم، ماشین در زندگی انسان ها در رفت و آمد شهری نقش بسزایی دارد از این رو میتوان پخش تراکت ماشینی را نوعی تبلیغ سریع دانست که هم نوعی برندینگ و هم نوعی اسـتقبال مشتری به شمار میرود در پخش تراکت ماشینی گستردگی منطقه تحت پوشش و جذابیت تراکت میتواندمهمترین المان های این روش تبلیغات باشد
پخش تراکت : در این بخش افراد پخش کننده نیاز به تجربه و روابط عمومی بالا دارند در پخش تراکت مویرگی منطقه تحت پوشش بسیار گسترده انتخاب میشود و هدف در کنار تراکت , مشاوره تبلیغاتی , تبلیغات , پخش اوراق تبلیغاتی , پخش چسبان در تهران تراکتـقبال مشتری ، برندینگ میباشد که در طرح های تئوری کارفرما میتواند با کارشناس مجموعه همکاری کرده و این نقاط را با جزییات مشخص کنند.
مخاطب خود را مشخص کنید
اثربخشی بازاریابی تراکت بستگی به این دارد که چقدر مخاطب مورد نظر خود را هدف قرار می دهید. این میتواند مشکل باشد زیرا تراکت میتوانند به سمت مخاطبان عمومی گسترده هدایت شوند یا میتوانند گروهها یا زیر گروههای خاصی از افرادی را که ممکن اسـت به کسبوکار شما علاقهمند باشند، هدف قرار دهند.
برای اینکه ایده روشنی در مورد اینکه تراکت شما باید چه کسی را مخاطب قرار دهد، با فکر کردن در مورد آنچه می خواهید تراکت انجام دهد شروع کنید. آیا این یک نمای کلی از کسب و کار شما اسـت یا می خواهید روی یک محصول یا تبلیغ خاص تمرکز کنید؟ آیا به دنبال تولید سرنخ و فروش هستید یا بیشتر یک قطعه آموزشی برای آگاه کردن مردم از برند شماسـت؟ آیا جایی در میانه اسـت که می خواهید مردم را آموزش دهید و همچنین آنها را برای برداشتن گام بعدی در چرخه فروش تشویق کنید؟
پخش تراکت مویرگی : بعد، دو گروه مختلف را شناسایی کنید. کسانی که معمولاً به اطلاعات مربوط به کسب و کار شما علاقه مند هستند، و کسانی که می خواهید علاقه بیشتری از آنها ایجاد کنید. چنین گروه هایی ممکن اسـت شامل موارد زیر باشد:
- چشم انداز
- مشتریان فعلی
- شرکا یا سرمایه گذاران اسـتراتژیک بالقوه
- کارمندان بالقوه
- شرکا و حامیان بالقوه جامعه
هر گروه به یک تراکت متفاوت نیاز دارد که به علایق خاص آنها در تجارت شما می پردازد. با این حال، هر تراکت باید یک عامل مشترک داشته باشد – یک فراخوان قوی برای اقدام. حتی اگر تراکت اساساً آموزشی باشد، باز هم از مردم می خواهید که پس از خواندن آن اقدام کنند.
با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها بگویید که چه اقدامی انجام دهند: “از وب سایت ما دیدن کنید”، “برای صحبت با یکی از نمایندگان خدمات ما تماس بگیرید”، و غیره – و همیشه اطلاعات تماس خود را ارائه دهید.
تراکت محتوای بازاریابی
وقتی صحبت از مواد بازاریابی چاپی می شود، طراحی توجه خواننده را به خود جلب می کند، اما محتوا به آنها انگیزه می دهد تا اقدام کنند. با این حال، محتوا باید با هدف تراکت مطابقت داشته باشد.
اگر این یک تراکت شرکتی اسـت، باید اطلاعات سطح بالایی مانند بیانیه ماموریت خود، پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)، مدت زمانی که در کسب و کار بودهاید و آنچه شما را از رقبا متمایز میکند، درج کنید. اگر این یک تراکت محصول اسـت، می خواهید جزئیات بیشتری در مورد ویژگی ها و مزایای محصول ارائه دهید.
نکات اساسی برای ایجاد محتوای بازاریابی تراکت موثر عبارتند از:
پخش تراکت مویرگی : کوتاه و مشخص باشید. شما فضای محدودی برای ارائه اطلاعات دارید، بنابراین سعی نکنید همه چیز را در یک تراکت پوشش دهید. تنها اسـتثنا یک تراکت شرکتی اسـت که معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش می دهد. با تراکت محصول/خدمات، اطلاعات را حداکثر به سه موضوع محدود کنید.
برای مخاطب هدف خود بنویسید.
سعی کنید تصور کنید که یکی از مشتریان معمولی یا مشتریان بالقوه شما چگونه اسـت و برای آن شخص بنویسید. مشتریان شما چه کسانی هستند؟ کجا ساکن هستند؟ چه نوع سبک زندگی دارند؟ چرا آنها علاقه مند به انجام تجارت با شرکت شما هستند؟
مثل یک مشتری فکر کنید. در تشریح ویژگی های محصول خود با تمام جزئیات گرفتار نشوید. در عوض، روی مزایا تمرکز کنید – اینکه چگونه محصول شما مشکلی را برای مشتری حل میکند یا زندگی او را بهتر میکند. به یک سوالی که هر مشتری به آن فکر می کند پاسخ دهید: چه سودی برای من دارد فراخوان خود را برای اقدام فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که مردم به آن عمل نمی کنند مگر اینکه بفهمند چه سودی برایشان خواهد داشت.
طراحی تراکت بازاریابی موثر
یکی از اهداف مهم این اسـت که تراکت خود را چنان جالب و مفید کنید که مردم بخواهند آن را نگه دارند. اینجاسـت که طراحی خلاقانه نقش کلیدی ایفا می کند و این با اسـتفاده شما از رنگ شروع می شود. رنگ های تند خوب هستند – اگر با تصویر برند شما کار کنند. رنگ های مختلف احساسات متفاوتی را برمی انگیزد. مطمئن شوید که ترکیب رنگ های شما با احساسی که می خواهید مشتریان در مورد برند شما داشته باشند، هماهنگ باشد.
پخش تراکت مویرگی : ویژگی های تعاملی تراکت را جذاب تر می کند. اسـتفاده از فلپ ها، تاشوها و سایر ویژگی هایی را که خواننده را به طور فعال درگیر می کند، در نظر بگیرید. یک کد QR (پاسخ سریع) اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند در صورت تمایل از گوشی های هوشمند خود برای دسترسی سریع به جزئیات بیشتر اسـتفاده کنند. اسـتفاده از بافت راه خوب دیگری برای درگیر کردن خوانندگان با تراکت اسـت.
همیشه این اصول اولیه طراحی بازاریابی تراکت را دنبال کنید:
- یک تیتر قوی و قانع کننده داشته باشید. مردم را وادار به ادامه خواندن کنید.
- از کاغذ با کیفیت بالا اسـتفاده کنید. یک تراکت کسب و کار شما را به همه کسانی که آن را می بینند نشان می دهد. اسـتفاده از کاغذ بی کیفیت پیام اشتباهی را ارسال می کند.
- با فونت های خود سازگار باشید. یکی برای سرفصل، یکی برای سرفصل های فرعی و یکی برای کپی متن. ترکیب بیش از حد فونت باعث می شود به نظر برسد که نمی توانید تصمیم بگیرید که از کدام یک اسـتفاده کنید.
- از تصاویر مناسب اسـتفاده کنید. از عکس ها و تصاویر گرافیکی اسـتفاده کنید که مستقیماً به موضوع اصلی تراکت شما مربوط می شود. در صورت امکان از اسـتفاده از تصاویر عمومی خودداری کنید.
- پاسخگویی را برای خوانندگان آسان کنید. مطمئن شوید که تلفن، ایمیل و وب سایت شما به راحتی در تراکت قابل مشاهده اسـت. اگر حساب های رسانه های اجتماعی دارید، آنها را نیز درج کنید.
- مهمتر از همه، از رقبای خود تقلید نکنید. ایده با یک تراکت این اسـت که کسب و کار خود را از سایرین در بازار جدا کنید. اگر یک رقیب عالی داشته باشد.