

امروز
(شنبه) ۱۴ / تیر / ۱۴۰۴
این نوع پخش با توجه به صنف و حوزه کاری با افرادی با تحصیلات (کارشناسی ) با روابط عمومی بالا به مردم مرتبط پخش میشود.
در روش پخش تراکت مردمی نیروی کار از لحاظ ظاهر دانش و اصول مشتری یابی و برندسازی نقش مهمی برای نمایش برند شما دارد و تمامی نیروی انسانی مجموعه ماندگار توسط افراد تحصیل کرده و باتجربه در حوزه تبلیغات و جوان با انگیزه بالا میباشند.
همانطور که میدانید پخش تراکت دادزن (مردمی) سنتی ترین روش تبلیغات تراکت میباشد که مجموعه پخش تراکت ماندگار توانسته با نیروی کار تحصیل کرده خود آن را به روشی برای برند سازی هر چه بهتر مجموعه شما تبدیل کند روشی که در کنار اسـتقبال مشتریی میتواند به برندینگ شما هم کمکشایانی کند
مزایا تراکت برای مدارس و کالج ها
پخش تراکت قابل درک اسـت که آیا اسـتفاده از تراکت ها هنوز یک ابزار بازاریابی موثر برای مدارس، کالج ها و دانشگاه ها هستند. در مورد آن فکر کنید، وقتی صبح در قطار هستید، ممکن اسـت فقط تعداد انگشت شماری از مردم را ببینید که از یک روزنامه فیزیکی اطلاعات دریافت می کنند، در حالی که اکثریت همان اخبار را از تلفن های همراه یا تبلت ها دریافت می کنند.
تراکت می توانند تقریباً در هر جایی قرار بگیرند، از جیب ها و کیف های دستی گرفته تا جای گرفتن بر روی میز قهوه خانه.
پخش تراکت مردمی : مدارس و کالجها همچنین میتوانند تراکت خود را در روزنامهها و مجلات محلی قرار دهند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند، جایی که تضمین میشود به خانههایی برسند که والدین آنها را مطالعه کنند، نه اینکه به دانشآموزان اعتماد کنند تا مطمئن شوند آنها را به والدین خود میدهند.
تراکت به افراد اجازه می دهند نگاهی به محتوا بیندازند و اطلاعاتی که مدارس و کالج ها ارائه می دهند می توانند بلافاصله توجه را جلب کنند، حتی اگر در حال بررسی آن باشند.
بدیهی اسـت که شما دانشجویان جدید بیشتری در مؤسسه خود میخواهید، و راحتی تراکت به والدین اجازه میدهد تا آنها را به راحتی در اختیار دیگرانی قرار دهند که ممکن اسـت علاقهمند باشند یا کسانی که اطلاعات مشابهی ندارند.
در مقایسه، احتمالاً والدین را در حال تبادل ایمیل در مورد تراکت که آنلاین دانلود کردهاند، نخواهید دید. به احتمال زیاد، آنها از نسخه های فیزیکی عبور می کنند زیرا واقعاً مفید هستند.
منبع : شرکت تبلیغاتی ماندگار

کترینگ گلپایگان گفت:
۱۰۲***۰۹۱۲-۹
در ساعت ۲۲:۴۸
در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۲

ابراهیمی گفت:
۴۱۵***۰۹۱۲-۵
در ساعت ۱۹:۵۲
در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷

یعقوبی گفت:
۲۷۸***۰۹۳۶-۸
در ساعت ۱۲:۰۹
در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

تجارت آسیا گفت:
۷۵۷***۰۹۱۲-۶
در ساعت ۲۳:۱۲
در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

گالری آرترین گفت:
۶۷۰***۰۹۰۳-۱
در ساعت ۹:۴۶
در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۸

مریم امامی گفت:
۹۱۱***۰۹۱۷-۲
در ساعت ۱۸:۱۹
در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

رضایی گفت:
۵۹۲***۰۹۱۹-۵
در ساعت ۶:۰۶
در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰

شایان گفت:
۱۰۱***۰۹۱۲-۹
در ساعت ۱۷:۲۷
در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۰

نیلوفر ستوده گفت:
۷۲۲***۰۹۱۱-۲
در ساعت ۱۰:۴۱
در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۷

آموزشگاه موسیقی نسیم گفت:
۰۹۸***۰۹۱۲-۸
در ساعت ۲۳:۳۴
در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۴

جمال زاده گفت:
۳۰۳***۰۹۱۲-۳
در ساعت ۱۲:۱۲
در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰

کلینیک زیبایی صبا گفت:
۶۰۸***۰۹۳۶-۷
در ساعت ۱۵:۲۹
در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۴

مرشدی زاده گفت:
۳۷۲***۰۹۱۹-۵
در ساعت ۱۹:۵۴
در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۰۹

گروه یونیک گفت:
۱۹۴***۰۹۱۲-۳
در ساعت ۱۶:۱۴
در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۶

تقی زاده گفت:
۵۹۵***۰۹۱۲-۴
در ساعت ۲۱:۰۲
در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۸

صالحی گفت:
۸۹۱***۰۹۳۵-۶
در ساعت ۱۹:۴۶
در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۶

فروشگاه رز گفت:
۲۹۵***۰۹۱۲-۷
در ساعت ۱۲:۲۶
در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۰

حسن رحمانی گفت:
۱۱۱***۰۹۰۲-۲
در ساعت ۱۸:۱۴
در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۸

بازرگانی اورانوس گفت:
۱۴۶***۰۹۳۸-۶
در ساعت ۱۳:۵۸
در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۳

گودرزی گفت:
۸۰۴***۰۹۱۲-۹
در ساعت ۵:۳۳
در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۸

دانیال گفت:
۰۷۸***۰۹۳۵-۷
در ساعت ۲۳:۴۹
در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۲

تولیدی هخامنش گفت:
۷۴۷***۰۹۱۴-۴
در ساعت ۸:۳۶
در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۷

میرزایی گفت:
۶۳۹***۰۹۱۹-۵
در ساعت ۲۰:۴۱
در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۳

موحدی گفت:
۸۴۳***۰۹۱۲-۰
در ساعت ۵:۲۵
در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶